15/10/11

Taller de panellets

Alguns de vosaltres ja coneixeu la meva afició pels panellets. Des que era petita, a casa meva cap castanyada han faltat els panellets casolans, que vaig aprendre a fer amb la meva mare i alguns truquets indispensables del meu pare. Doncs bé, aquest any, juntament amb el Tatos del Cullerot, hem decidit fer un taller de panellets per a tots aquells que tingueu ganes d’aprendre a fer-los o millorar les tècniques per donar-los formes diferents i decorar-los de maneres variades.

El taller, totalment participatiu, tindrà lloc el proper divendres 21 d’octubre a les 19h al Cullerot, al Carrer Canonge Baranera num. 75 de Badalona. Començarem amb una explicació teòrica per aprendre a elaborar la massa i explicarem diferents truquets per decorar sense problemes els panellets: com aconseguir que els pinyons s’enganxin amb poc esforç, com donar-los la forma de bolet, idees per a fer decoracions originals… Seguidament, elaborarem la massa entre tots i procedirem a fer els diferents tipus de panellets en petits grups. En farem de pinyons, d’ametlles, de festucs, de cirera vermella, de coco, de moka i el bolet enxocolatat.

Un cop cuits els panellets, farem una petita degustació amb cava i tothom s’emportarà a casa uns quants panellets i una mica de massa per poder practicar abans de la castanyada.

Què, us hi animeu?

panellets cartell

20 comentarios:

Alfons dijo...

una proposta molt atractiva... segur que serà tot un exit!!

Emma's Bakery dijo...

quina bona idea!! mmm...m'ho penso i et dic algo.

Xesco dijo...

Segur que serà tot un éxit! Endavant!

Miquel dijo...

una buena iniciativa,seguro que sera un exito
peto

Joaquina dijo...

Que lluny que esteu d´Almacelles !! Segur que tindrà molt èxit aquest taller, la vostra recepta de panellets es de primera. Aquest any els tornaré a fer, l´any passat vaig triunfar. Petons,

Margarida dijo...

Doncs tot és començar per auí i acabar a la tele!!!!
Segur que serà un èxit!
Petons

Sofía Mil ideas mil proyectos dijo...

Que pena no estar cerca, sino me apuntaba, besos

Pilar dijo...

Pues qué pena no poder hacerlo.
Que lo disfruteis mucho.
Besos

trifasic de baileys dijo...

aiii quina pena no poder=hi anar!! espero que pel proxim any...petons i apren molt!!!

Cris Mini Món dijo...

Molt guay! Segur que anirà molt bé el curs, llàstima Badalona em queda lluny!

veto dijo...

Una pena estar tan lejos.
Que lo disfruteis muuuuucho.

Besos.

Gemma dijo...

Segur que tindrà molt èxit, tornar a fer els panellets a casa està molt de moda (per la crisi?). Qualsevol paga els preus que en demanen, oi?
A més, fets a casa amb els teus consells seran moooooolt més bons!

La Taula d'en Bernat dijo...

Moltes gràcies a tots per la visita i els ànims! Ja us explicaré com ha anat...

Petonets!

Nina's Kitchen dijo...

Ya me iría bien hacer un curso de panellets... la última vez que lo intenté me quedaron como piedras!!!

Isabel dijo...

Los panellets me chiflan, aunque jamás los he hecho ni comido fuera de Cataluña.
Son deliciosos!!

A peu coix. Núria Sagués dijo...

Ostres! Us ho passareu molt bé

Salomé dijo...

Que curso tan apetecible... y esa bandejita diciendo cómeme! Besos

Asela Masià dijo...

Crec que m'agafa una mica lluny per a anar al taller, de segur que serà ben interessant. M'ha encantat el risotto del post anterior, té una pinta boníssima, a mi també m'agrada improvisar amb els arrossos i la pasta. Besets.

Judith dijo...

que xulo!!!!! ja m'agradaria venir, però no puc 8(

Alba dijo...

Quina bona iniciativa, segur que serà un èxit. Els panellets de mols forns i pastisseries deixen molt que desitjar i et venen a preu d'ametlla coses que no ho són...
Ja ens explicaràs com ha anat!

Molts petons!!