29/1/11

Les 3 pommes

Compo

Ja feia temps que la Mariona i l’Edmon ens parlaven de la crêperie Les 3 pommes, però mai trobàvem el moment d’anar-hi tots quatre. El cap de setmana passat es va donar l’oportunitat i no la vam voler deixar escapar, ja que estàvem impacients per provar les crêpes de les quals ens havien parlat tan bé.

La crêperie, situada al carrer Aragó amb Villarroel, és un petit restaurant amb encant especialitzat en crêpes, pâtés, formatges i altres especialitats de la Bretanya francesa. El menjador és petit, igual que les taules, que gairebé es toquen les unes amb les altres, i les parets estan decorades amb motius florals entre els quals destaca una enorme pissarra que dona la benvinguda als comensals. Tot plegat fa que el local tingui un aire pintoresc i molt acollidor.

Tot i que, com ja he dit, la carta inclou diverses especialitats franceses, el plat estrella de les cartes són les crêpes, així que tots quatre vam demanar una crêpe de sarrasin, un cereal diferent del blat amb el qual s’elaboren les crêpes salades que els francesos anomenen galettes. L’Aleix i jo vam compartir una Normanda -amb pollastre, xampinyons, emmental i sidra- i una Superbikini –amb pernil dolç, emmental i xampinyons. La meva germana va demanar una Bretona –a base d’espinacs i formatge de cabra- i l’Edmon una Guillaume.

De postres vam compartir una crêpe de Nutella i una Reinette, amb poma i Calvados flamejat, que ens van dur a la taula que encara flamejava.

IMG_7633

Va ser un àpat molt agradable en un entorn molt singular. Segur que repetirem!

11 comentarios:

Glòria dijo...

Totalment d'acord!. Nosaltres hi varem anar abans de festes, varem compartir unes amanides i jo també vaig menjar una galette bretona, boníssima!. No varem fer postres aquesta vegada, per tant, és clar que hem de repetir i reservar-nos per a les postres!.

Gemma dijo...

Tinc ganes d'anar-hi, me n'han parlat molt bé. La Bretona també m'agradaria molt a mi ;)
I quina casualitat, divendres a la ràdio vaig explicar una crep molt semblant a la Reinette flamejada, je je je...

Anónimo dijo...

Ai, quina pinta!! Jo acostumo a anar a una creperia bretona de Barcelona que ara no em surt el nom que em recorda molt a aquesta, fan les galettes delicioses!! L'haurem de provar!
Petons
Sandra

La cuina de l'Eri dijo...

Hola,
Tindrem en compte aquesta recomanació.. Segur que em costaria escollir! Gràcies, Petons,

mercè dijo...

En prenc nota!,sembla molt acollidor i pel que dieu val la pena! Gràcies!

La Taula d'en Bernat dijo...

Si us animeu a provar-la penseu a reservar taula, si no, teniu molts números d'haver d'esperar una bona estona. El dia que hi vam anar, a les 12h de la nit encara hi havia gent que entrava...

Petons a tots!
La Taula d'en Bernat

Carme i Omar dijo...

Hola Anna, no he anat mai a una creperia Bretona, i això que a Girona n'hi ha...
Però cada setmana vaig a dinar un cop a l'alberg de Banyoles i la cambrera ja sap que de primer sempre demano la crep del dia, ja em coneix els gustos.
Fins aviat

La Taula d'en Bernat dijo...

Òstres Carme, nosaltres sempre que anem a Girona anem a una creperia molt xula que hi ha pel casc antic. Tinc un post on en parlo... És, sens dubte, la meva creperia preferida!

Petons!
La Taula d'en Bernat

Judith dijo...

Hola, jo també t'acabo de descobrir i la proposa d'avui m'agrada molt, casulament ahir vam berenar unes creps a casa.

Judith

Alba dijo...

Jo no n'havia sentit a parlar però pel que dius té molt bona pinta. Ho tindré en compte tot i que no vaig massa per Barcelona a menjar...

Moltes gràcies!!

Petonets :)

Francesc dijo...

Quins llocs més bons per passar una estona gastronòmicament deliciosa!! Sana enveja!! Salutacions