2/9/08

MOR&Almendra, bescuits fàcils de preparar

Avui us vull presentar el kit MOR&Almendra del meu xocolater preferit, Xavier Mor. Es tracta d’un preparat en pols per elaborar fàcilment des de casa uns bescuits deliciosos que admeten un munt de variacions.

El preparat s’ha de mesclar amb tres ous, mig got d’aigua i ¾ de got d’oli d’oliva o mantega fosa. Barrejar la mescla a mà és una mica feixuc perquè es tracta d’una pasta força consistent, per això us recomano que empreu la batedora elèctrica a 2ª velocitat durant uns 4 minuts. Un cop hagueu obtingut una pasta ben homogènia, ompliu els 12 motlles que vénen dins de la mateixa llauna. Però alerta! Procureu omplir-los fins poc més de la meitat. Jo només vaig deixar un dit de marge i en coure’ls van pujar més del previst i em van donar una bona feinada. També us aconsello que unteu els motlles amb una mica d’oli per evitar que la massa s’enganxi al paper. Un cop plens els motlles, poseu-los al forn prèviament escalfat a 180º i deixeu coure els bescuits durant uns 40 minuts.

A més del bescuit bàsic, els bescuits MOR accepten múltiples varietats. Podeu elaborar bescuits de xocolata, afegint unes quantes perletes de xocolata fondant a la massa; bescuits de panses al rom, afegint panses de Corint i un rajolí de rom; bescuits de taronja, amb unes làmines de taronja confitada picada; o bescuits de fruites del bosc, afegint a la massa la melmelada corresponent. El resultat és una vistosa safata plena de temptadors bescuits de diferents sabors. Em sembla una idea genial per a un berenar d’aniversari de nens (o adults)!




Si us hi animeu, us aconsello que doneu un toc personal als bescuits, ja que són força atapeïts i sols costen una mica de passar. A casa els pares de l’Aleix van volar ben aviat. Els que van tenir més èxit van ser els de taronja i els de xocolata.

7 comentarios:

xaro dijo...

No he vist mai aquest kit, i té bona pinta!!!!!!! Així com el de Just Married ja l’havia provat i tb el vaig trobar bó, aquest no l’he vist enlloc....On es pot trobar??

La Taula d'en Bernat dijo...

Hola, Xaro!
Aquests productes del Xavier Mor no són massa fàcils de trobar perquè estan més destinats a professionals de la restauració. Potser trobes alguna cosa a la bomboneria Mibombon de Barcelona. De totes maneres, ara mateix poso un link a la pàgina del Xavier Mor, des d'on pots contactar amb ell per fer la comada.
Fins aviat!

Anna dijo...

molt interessant!

enric dijo...

He descobert el teu bloc -m'havia proposat no "descobrir-ne" ja cap més perquè això dels blocs és ben bé un fil sense fi-, i després de fer-hi una bona passejada, no em puc estar de felicitar-te tant pel text com per les fotografies i els videos que l'il·lustren.

La meva més sincera enhorabona. Hi entraré tot sovint.

(Veig que som d'allà mateix.) :)

Gemma dijo...

Ep, jo tampoc coneixia aquest preparat i m'ha agradat molt! Jo també investigaré una mica a veure si els trobo... Si descobreixo alguna cosa us ho dic!

La Taula d'en Bernat dijo...

Molt benvingut, Enric!
M'alegro que estiressis una mica més el fil i hagis arribat a aquest blog.
Moltes gràcies per les floretes...
Me'n vaig de seguida a fer un tomb per la Semfaina d'Arts!
A reveure!

Francesc dijo...

Això dels bescuitets fets a casa és tot un invent. El vídeo explicatiu, a banda de molt ben fet, resulta molt i molt divertit amb la musiqueta que li heu posat.